Wat is vereist?
- Mbo werk- en denkniveau richting administratief werk
- Werkervaring in een soortgelijke functie
- Handig met automatisering en ervaring met Microsoft Office
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je bent nauwkeurig en je kunt goed samenwerken
Wat krijg je?
- €2.960 - €3.615 bruto p/m o.b.v. fulltime dienstverband (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 20 tot 24-urige werkweek
- Jaarcontract: bij goed functioneren wordt dit omgezet in een vaste aanstelling
- Opleidingsbudget
- Pensioenregeling en reiskostenvergoeding
Wat doe je?
- 10% Mails lezen en beantwoorden
- 20% Facturen afhandelen
- 20% Opdrachtbrieven maken
- 20% Gegevens in de daarvoor bestemde systemen verwerken
- 20% Archiveren
- 10% Afdelingsoverleggen en eigen ontwikkeling
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Jefrrey Wijling
Assetmanager
Vacature
Als Administratief Medewerker Onderhoud bij SOR ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het team Onderhoud door diverse administratieve taken uit te voeren. Je start je dag met een overleg samen met je collega’s, met name met de Projectleider Bedrijfsbureau en opzichters, waarmee je nauw samenwerkt. Een belangrijk onderdeel van je werk is het opstellen, ondertekenen, versturen, verzamelen en archiveren van opdrachtbrieven voor onderhoudspartijen en liftonderhoud. Daarnaast bewaak en keur je de facturenstroom voor onder andere het liftonderhoud en zorg je voor de communicatie met bewoners over planmatig onderhoud.
Naast deze taken ben je ook betrokken bij het stroomlijnen van processen binnen het onderhoud en het bijhouden van de woningcartotheek in Intrawis. Je voert relaties op in de contractbeheermodule en verzorgt de KWH-label enquête. Het verwerken van ZAV-aanvragen behoort ook tot je verantwoordelijkheden. In deze rol draag je bij aan een soepel verloop van de onderhoudswerkzaamheden en zorg je ervoor dat alle administratieve processen efficiënt en nauwkeurig worden uitgevoerd.
Je wordt onderdeel van het Bedrijfsbureau binnen de afdeling Wonen wat verder bestaat uit de teams Klant en Verhuur. Het team Onderhoud zelf bestaat uit acht medewerkers, waarbij de administratieve ondersteuning wordt ingevuld door twee parttimers.
Als je het leuk vindt om administratieve processen soepel te laten verlopen en je het niet erg vindt om nauw samen te werken met verschillende collega's, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je 's ochtends een overleg met je teamcollega's , werk je facturen bij en verstuur je opdrachtbrieven naar de onderhoudspartijen. 's Middags houd je Intrawis bij en verzend je een informatieve mailing over groot onderhoud naar de bewoners, waarna je tevreden de dag afsluit.
Op een minder leuke werkdag heb je veel tijd nodig voor het verwerken van gegevens in de systemen, wat niet het meest uitdagende aspect van je functie is.
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Facturen afhandelen
- Opdrachtbrieven maken
- Gegevens in de daarvoor bestemde systemen verwerken
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Archiveren
- Afdelingsoverleg
- Werken aan eigen ontwikkeling
-
- Roostervrije dag
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Facturen afhandelen
- Archiveren
- Opdrachtbrieven maken
- Gegevens in de daarvoor bestemde systemen verwerken
-
- Roostervrije dag
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Er zijn ruime opleidingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen in je functie. Naast een opleidingsbudget, bouw je jaarlijks €900,- op om in te zetten voor een opleiding buiten je functie (bij een fulltime dienstverband).
Werken bij SOR
Stichting Ouderenhuisvesting Rotterdam (SOR), opgericht in 1986, is een organisatie die zich richt op het bieden van betaalbare, kwalitatieve huisvesting voor senioren met een klein inkomen in Rotterdam en de Hoeksche Waard. Als grootste ouderhuisvester in de regio beheert SOR ongeveer 7.500 huishoudens verspreid over zesenvijftig woongebouwen. De organisatie met 77 medewerkers, streeft naar het creëren van een 'thuisgevoel', waarbij persoonlijke aandacht en de behoeften van diverse senioren centraal staan. SOR onderscheidt zich door een focus op duurzaamheid, betaalbaarheid en innovatie in haar dienstverlening, inclusief digitale transformatie en toekomstige huisvestingsprojecten. De kernwaarden van SOR - duidelijkheid, persoonlijkheid, ondernemerschap en betrokkenheid - vormen de basis van hun sterke bedrijfscultuur.
- Hoofdkantoor in Rotterdam
- 77 medewerkers in dienst
- 40% / 60%
- Gem. leeftijd 49 jaar
- Informele dresscode
- Thuiswerkmogelijkheden i.o.m. je leidinggevende