Administratief Medewerker Onderhoud

Solliciteer nu

Administratief Medewerker Onderhoud

SOR Rotterdam

Solliciteer nu

Wat is vereist?

  • Mbo werk- en denkniveau richting administratief werk
  • Werkervaring in een soortgelijke functie
  • Handig met automatisering en ervaring met Microsoft Office
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Je bent nauwkeurig en je kunt goed samenwerken

Wat krijg je?

  • €2.960 - €3.615 bruto p/m o.b.v. fulltime dienstverband (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 20 tot 24-urige werkweek
  • Jaarcontract: bij goed functioneren wordt dit omgezet in een vaste aanstelling
  • Opleidingsbudget
  • Pensioenregeling en reiskostenvergoeding

Wat doe je?

  • 10% Mails lezen en beantwoorden
  • 20% Facturen afhandelen
  • 20% Opdrachtbrieven maken
  • 20% Gegevens in de daarvoor bestemde systemen verwerken
  • 20% Archiveren
  • 10% Afdelingsoverleggen en eigen ontwikkeling

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Stel direct een vraag

Jefrrey Wijling

Assetmanager

Vacature

Als Administratief Medewerker Onderhoud bij SOR ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het team Onderhoud door diverse administratieve taken uit te voeren. Je start je dag met een overleg samen met je collega’s, met name met de Projectleider Bedrijfsbureau en opzichters, waarmee je nauw samenwerkt. Een belangrijk onderdeel van je werk is het opstellen, ondertekenen, versturen, verzamelen en archiveren van opdrachtbrieven voor onderhoudspartijen en liftonderhoud. Daarnaast bewaak en keur je de facturenstroom voor onder andere het liftonderhoud en zorg je voor de communicatie met bewoners over planmatig onderhoud.

Naast deze taken ben je ook betrokken bij het stroomlijnen van processen binnen het onderhoud en het bijhouden van de woningcartotheek in Intrawis. Je voert relaties op in de contractbeheermodule en verzorgt de KWH-label enquête. Het verwerken van ZAV-aanvragen behoort ook tot je verantwoordelijkheden. In deze rol draag je bij aan een soepel verloop van de onderhoudswerkzaamheden en zorg je ervoor dat alle administratieve processen efficiënt en nauwkeurig worden uitgevoerd.

Je wordt onderdeel van het Bedrijfsbureau binnen de afdeling Wonen wat verder bestaat uit de teams Klant en Verhuur. Het team Onderhoud zelf bestaat uit acht medewerkers, waarbij de administratieve ondersteuning wordt ingevuld door twee parttimers.

Als je het leuk vindt om administratieve processen soepel te laten verlopen en je het niet erg vindt om nauw samen te werken met verschillende collega's, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Administratief Medewerker Onderhoud

Op een leuke werkdag heb je 's ochtends een overleg met je teamcollega's , werk je facturen bij en verstuur je opdrachtbrieven naar de onderhoudspartijen. 's Middags houd je Intrawis bij en verzend je een informatieve mailing over groot onderhoud naar de bewoners, waarna je tevreden de dag afsluit.

Op een minder leuke werkdag heb je veel tijd nodig voor het verwerken van gegevens in de systemen, wat niet het meest uitdagende aspect van je functie is.

  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
    • Mails lezen en beantwoorden
    • Lunch
    • Opdrachtbrieven maken
    • Gegevens in de daarvoor bestemde systemen verwerken
    • Mails lezen en beantwoorden
    • Lunch
    • Archiveren
    • Werken aan eigen ontwikkeling
    • Roostervrije dag
    • Roostervrije dag

Voorbeeld uit de praktijk

Er moeten werkbonnen worden aangemaakt en facturen worden gecontroleerd. Wat doe je?

Je begint de dag met het aanmaken van de nodige werkbonnen in het systeem, waarbij je zorgt dat alle informatie correct en volledig wordt verwerkt. Vervolgens controleer je binnenkomende facturen op juistheid en volledigheid en geef je deze vrij voor betaling. Daarnaast ondersteun je de Projectleider Bedrijfsbureau door relevante gegevens te verzamelen en te verstrekken aan een aannemer die een offerte moet uitbrengen. Tot slot werk je het archief bij, waarbij je ervoor zorgt dat alle documenten nauwkeurig worden georganiseerd en opgeslagen.

Groeipad

Er zijn ruime opleidingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen in je functie. Naast een opleidingsbudget, bouw je jaarlijks €900,- op om in te zetten voor een opleiding buiten je functie (bij een fulltime dienstverband).

Administratief Medewerker Onderhoud

Werken bij SOR

Stichting Ouderenhuisvesting Rotterdam (SOR), opgericht in 1986, is een organisatie die zich richt op het bieden van betaalbare, kwalitatieve huisvesting voor senioren met een klein inkomen in Rotterdam en de Hoeksche Waard. Als grootste ouderhuisvester in de regio beheert SOR ongeveer 7.500 huishoudens verspreid over zesenvijftig woongebouwen. De organisatie met 77 medewerkers, streeft naar het creëren van een 'thuisgevoel', waarbij persoonlijke aandacht en de behoeften van diverse senioren centraal staan. SOR onderscheidt zich door een focus op duurzaamheid, betaalbaarheid en innovatie in haar dienstverlening, inclusief digitale transformatie en toekomstige huisvestingsprojecten. De kernwaarden van SOR - duidelijkheid, persoonlijkheid, ondernemerschap en betrokkenheid - vormen de basis van hun sterke bedrijfscultuur.

  • Hoofdkantoor in Rotterdam
  • 77 medewerkers in dienst
  • 40% / 60%
  • Gem. leeftijd 49 jaar
  • Informele dresscode
  • Thuiswerkmogelijkheden i.o.m. je leidinggevende

Collega's

Foto van medewerker Nikky
Foto van medewerker Ruben
Foto van medewerker Sander van Dam
Foto van medewerker Ferdie

Nikky (29) - Medewerker KCC

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Na mijn stage en afstudeeropdracht ben ik blijven plakken bij SOR. De afwisseling in de werkzaamheden sprak mij enorm aan.

Wat was je vorige baan?
Oproepkracht KCC

Wat doe je in je vrije tijd?
Ik lees graag

Ruben (40) - Coördinator op de afdeling Verhuur

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
SOR is een woningcorporatie, speciaal voor 55+ ers in Rotterdam. Dat is precies het bedrijf waar ik voor wil werken en het verschil maken in deze krappe woningmarkt met een dubbel vergrijzende doelgroep. Categorie neus in de boter!

Wat was je vorige baan?
Verhuurmakelaar

Wat doe je in je vrije tijd?
Lezen

Sander van Dam (52) - Thuismeester

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam als manager in diverse functies. Het werken bij een woningstichting en dan met name senioren heeft mij altijd al getrokken. Naast het technische aspect van de diverse complexen kan je heel veel voor deze mensen betekenen dat een goed gevoel geeft.

Wat was je vorige baan?
Vestigingsmanager bij de Gamma

Wat doe je in je vrije tijd?
Fitness en klussen. Ik zit nooit stil

Ferdie (27) - Projectleider strategie en beleid op afdeling strategie, innovatie en organisatie (SIO)

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Tijdens mijn HBO opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening ben ik door SOR geworven op de stagemarkt. Als stagiair woonconsulent kwam ik bij SOR binnen en al snel werd ik enthousiast van het werken met de oudere doelgroep. Daarnaast ben ik trots op de maatschappelijke impact die we bij SOR dagelijks weten te realiseren.

Wat heb je gestudeerd?
HBO Sociaal Juridische Dienstverlening Hogeschool Inholland Rotterdam

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en shoppen

Interessante baan?

Solliciteer nu
Terug naar boven