Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- 5 jaar relevante werkervaring
- Kennis van bedrijfsonroerend goed, maatschappelijk onroerend goed, zorgonroerend goed
- Ervaring met VvE-eigenaarschap
- Basis technische kennis en kennis van relevante wet- en regelgeving
- Je denkt in zowel maatschappelijk als financieel rendement
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je bent zelfstandig, accuraat, resultaatgericht en communicatief vaardig
Wat krijg je?
- €3.855 - €4.862 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 189,8 vakantie-uren
- 36-urige werkweek
- Opleidingsbudget die je functiegericht en loopbaangericht kunt inzetten
- Aantrekkelijke pensioenregeling
- Arbeidsvoorwaarden conform de CAO Woondiensten
- Vitaliteitsbudget van €250 per jaar
- Hybride functie
Wat doe je?
- 15% Ad hoc taken afhandelen
- 15% Contractafspraken herzien
- 30% Vastgoed- en contractbeheer overzien
- 10% Overleg voeren
- 5% Atennebeheer overzien
- 25% Administratie uitvoeren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Elseline Hartingsveld
HR Business Partner
Vacature
Als Vastgoedbeheerder BOG/MOG/ZOG & VVE bij SOR ben je verantwoordelijk voor het beheren van vastgoed en het genereren van commerciële inkomsten voor de corporatie. Je beheert de ruimten op de begane grond van SOR’s appartementencomplexen die bestemd zijn voor verhuur aan andere functies dan wonen, en zorgt ervoor dat de leegstand zo laag mogelijk blijft. Zodra er een beschikbaar komt, zoek jij passende huurders aan de hand van de complexstrategie opgesteld door de Asset Manager. Je sluit niet alleen een financieel verantwoord contract af, maar zorgt ook voor een goede synergie tussen de nieuwe huurder en de bewoners van het woongebouw. Hierbij betrek je de bewonerscommissie of VvE gedurende het hele traject, van contractonderhandeling en verbouwing tot ingebruikname.
Naast het beperken van leegstand ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van het vastgoed en de lopende contracten. Je treedt op als eigenaarsvertegenwoordiger binnen VvE’s, een belangrijke en intensieve taak, waarbij je regelmatig te maken krijgt met complexe vraagstukken of belangenconflicten. Ook bewaak je het planmatig onderhoud en stuur je bij op acute problemen. Je houdt toezicht op de huurbetalingen en grijpt in bij structurele achterstanden. Daarnaast beheer je het antennebeleid, waarbij je verantwoordelijk bent voor het afsluiten van contracten voor telecomantennes op de complexen en het beheer daarvan.
Je komt te werken binnen de afdeling Verhuur, die bestaat uit een Teamleider, twee Backoffice Medewerkers en vier Verhuurmakelaars. In jouw functie werk je veelal zelfstandig, maar je hebt met vrijwel alle afdelingen binnen de organisatie contact. Je kunt benaderd worden door zowel KCC-medewerkers als door de Bestuurder.
Als je het leuk vindt om een netwerk op te bouwen, graag commerciële resultaten boekt en je het niet erg vindt om veel vragen op je af te krijgen en verschillende belangen te dienen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag rond je een contractonderhandeling af voor een huurder die naadloos aansluit bij de complexstrategie van de Asset Manager. Het geeft voldoening om hiermee bij te dragen aan de leefbaarheid van het appartementencomplex én leegstand te voorkomen.
Op een minder leuke werkdag heb je een escalatie in een conflict met een huurder die zijn facturen niet meer betaalt. Dit kan gespannen situaties opleveren, waarbij je het hoofd koel houdt en blijft zoeken naar oplossingen.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Voorbeeld weekagenda
- Contractonderhandeling afronden
- Mails verwerken en vastgoedadministratie bijwerken
- Lunch
- Overleg met bewonerscommissie
- Ad hoc verzoeken oppakken
-
- Contractafspraken herzien
- Antennebeheer: overleg provider
- Lunch
- Vastgoedbeheer
- Administratie bijwerken
-
- Lunch
- Administratie bijwerken
- Overleg Team Verhuur
- Controle huurbetalingen en incasso’s
- Vraag van KCC collega beantwoorden
-
- Vastgoedbeheer
- Mails beantwoorden
- Lunch
- Contractbeheer
- Voorbereiden VvE vergadering
-
- Lunch
- Mails, administratie en archivering
- Week evalueren en actiepunten vaststellen
- Beheer contracten en achterstallige betalingen
- Overleg met Asset Manager
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Er zijn ruime opleidingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen in je functie. Naast een opleidingsbudget, bouw je jaarlijks €900,- op om in te zetten voor een opleiding buiten je functie (bij een fulltime dienstverband).
Werken bij SOR
Stichting Ouderenhuisvesting Rotterdam (SOR), opgericht in 1986, is een organisatie die zich richt op het bieden van betaalbare, kwalitatieve huisvesting voor senioren met een klein inkomen in Rotterdam en de Hoeksche Waard. Als grootste ouderhuisvester in de regio beheert SOR ongeveer 7.500 huishoudens verspreid over zesenvijftig woongebouwen. De organisatie met 77 medewerkers, streeft naar het creëren van een 'thuisgevoel', waarbij persoonlijke aandacht en de behoeften van diverse senioren centraal staan. SOR onderscheidt zich door een focus op duurzaamheid, betaalbaarheid en innovatie in haar dienstverlening, inclusief digitale transformatie en toekomstige huisvestingsprojecten. De kernwaarden van SOR - duidelijkheid, persoonlijkheid, ondernemerschap en betrokkenheid - vormen de basis van hun sterke bedrijfscultuur.
- Hoofdkantoor in Rotterdam
- 85 medewerkers in dienst
- 40% / 60%
- Gem. leeftijd 49 jaar
- Informele dresscode
- Thuiswerkmogelijkheden i.o.m. je leidinggevende